4 Ekim 2010 Pazartesi

Bir İki Üç Başlaaa

İlk yazımı Türkiye'deki son günümde yazacaktım. Bir yandan valizler yerleşirken, Poyraz hastayken, gelen gidenler ve hepimiz heyheyliyken. Bunları söyleyecektim. 'Ülke değiştiriyoruz, Poyraz hasta (nezle), Fuat'ın (kardeşim) gemisini korsanlar kaçırdı, böyle başlayayım, bundan sonra hep bunların nasıl iyiye gittiğini yazayım' diyecektim. Bu kadar, basit bir başlangıç. Blogun adı da 'Poyraz annesi ve diğerleri' olacaktı ama blogun adı konusunda evde muhalefet kıyameti koptu. Şen (kuzen), Cem (Erol'un kardeşi), Tuğba (Cem'in eşi) vay efendim nasıl da ikimizi merkeze alıyormuşum, tam oğlunun üstüne titreyen anne halleriymiş, Erol'u bile nasıl diğerlerinin içine koyarmışım falan filan. Eh dedim, yok size blog falan.
Valizleri toplamaya devam ettim, havaalanına gittik, uçağa bindik, Dubai'ye geldik, arada ben de hasta oldum, 2. gün oldu zorlayıp kendimi başlıyorum. Çünkü memleketten sual ediyorlar ne var ne yok diye, en kolayı blogla anlatmak olacak. Bu bahane de sağolsun uzun zaman niyetlendikten sonra şimdi bloglandık. Tasarım falan başka bahara ama.
Bakalım devamı nasıl gelecek...

6 yorum:

Hülyanın Tunası dedi ki...

ilk yorumcun da ben olayım :)
sadece ailen için değil bizim içinde blog tut lğtfen. yüzyüze hiç tanışmasak da aklımın bir köşesinde yeriniz var artık ve merak ederim artık sizleri.
habersiz bırakma

Hülyanın Tunası dedi ki...

bi de bu kelime doğrulatmayı falan kaldır.
tasarım+ayarlar+yorumlar+Yorum Formunun Yerleştirilmesi tam sayfa seç

scemilog dedi ki...

Yaşasın!!! Başlamışsın yazmaya kuzi...

Banu Özçelik dedi ki...

hülya, üstadım, yaptım dediklerini, yani yapmaya çalıştım, olmuştur umarım. önceden de picasa'yı yaptıydım. söz dinleyen çömezim ben.habersiz de bırakmaaaam, merak etme sen.
kuziku başladım, ilk de sizin dedikodunuzu yaptım hemen :))

hatice dedi ki...

Banu hanım yazılarınızı keyifle okuyorum.ellinize yüreğinize sağlık Poyrazı ve sizi kocaman öpüyorum Sevgilerle..

Banu Özçelik dedi ki...

Aa, Hatice Hanım, şaşırttınız beni. Sadece haber verdiklerim okuyor sanıyordum. Heyecanlandım. Çok teşekkür ederim. :))))