4 Temmuz 2011 Pazartesi

Ben Poyraz, İtiraf Ediyorum...

Ben Poyraz. Bu sefer ben yazmak istedim. Bir itirafımı paylaşmak için.
Annem bir süredir bana artık büyüdüğümü ve meme sefamın yavaş yavaş biteceğini söylüyordu. Baktım çok ciddi görünüyor. Kararlı. Hemen birşey yapmam gerekiyordu.

9 aylıkken bana uyku eğitimi vermeye karar verdiklerini duyduğumda, denemelerine fırsat vermeden yaptığım şeyi yaptım, bir nöbet geçirdim. İlaçlarım bitmişti artık, 1 günü hiç ilaçsız geçirdikten sonra yaptım yapacağımı. Ohhh annem memeleri hiç sakınmıyor, ben de iyice yapıştım onlara. Bütün gün cork cork cork. İşin bir başka güzel yanı babam da Dubai'den geliverdi bir anda. Mutluluğun formülü çok açık, bir anne, bir baba, bir çift de meme.

Ama şimdi düşünüyorum da aslında benim annem yumuşak kadındır, şöyle biraz soğukalgınlığı falan da olsam emmeyi bırakma işini sekteye uğratabilirdim, bu kadar büyük kartı oynamaya gerek yoktu galiba. Hayır, birşey değil, ben de biraz sersemledim, ilaçlar da bir anda yüksek dozdan yine başlayınca. Bir de kreş işi falan da karışmış galiba ilaç nedeniyle kreş saatlerinde uyur olduğumdan. Bir de ne kadar neşeli görünseler de hissedebiliyorum aslında üzüldüler.

Durum böyle olunca, oturdum düşündüm tekrar, ben bir daha bu kartı oynamayacağım. Diş çıkarırım, nezle olurum, hafif düşer dizimi falan kanatırım, yeter bence.

6 yorum:

Gulcin dedi ki...

Poyrazcim,
yeter bence de dis cikar, hadi cok cok darda biraktilar seni hafif oksur falan ama o kadari yeter di mi? Bu karti kulanilmamak uzere kaldir sen. Kiyamam sana!

Banu cok cok cok gecmis olsun!

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

bence de evet poyrazcım. hafif nezle falan olsan yeterdi kuzucum be

PINAR dedi ki...

Banu gecmis olsun.

Banu Özçelik dedi ki...

Hah, Gulcin, Hulya, siz de soyleyin de iyice anlasin. :)
Gecmis olsunlar icin de tesekkurler, sonraki maclara bakiyouz artik. Bir dahaki denemede yenecegiz epilepsiyi insallah.

Buket dedi ki...

inşallah bu son olmuştur...yeneceksiniz eminim..

Adsız dedi ki...

Banu, coook gecmis olsun, insallah bu son olur. Yapabilecegimiz bir sey olursa haberimiz olsun. Dualarimiz sizinle.
nur