12 Şubat 2012 Pazar

Kardesim yan odada uyurken...

Geciktim bu yaziyi yazmakta. Haberim olunca hemen yazarim saniyordum ama gorene kadar hep bir terslik olacak diye korktum, gordugumde de yaralari sarmanin sandigimdan daha uzun ve sancili bir surecte oacagini anladim, biraz karisik gunler yasadim/yasadik.

Su anda kardesim yan odada uyuyor. Eski cep telefonu numarasini tekrar actirdi. Cep telefonumdan eski numarasini aradigimda telefonu aciyor, mesela kadikoy'deyim 1-2 saate gelirim diyor. Eve karni cok ac geliyor, fasulyenin yaninda pilav yok diye hayal kirikligi yasiyor, hemen pisiriveriyoruz. Poyraz 'dayiii' diyor, guluyorlar, sariliyorlar, oynuyorlar. Dogal hayata dair butun bu seyler bir an durup baktikca icimi sevincle dolduruyor.

Cok sukur, binlerce sukur.

Aslinda geldiginde onla roportaj yapip yayinlayacaktim, burada bir amerikan filmi edasinda neler olmus bitmis anlatacaktim ama Fuat benim kadar 'medyatik' :) bir kisi degil, hoslanmiyor oyle seylerden. Belki ileride...

Bu surecte bana cok insan destek oldu. Kendimin de Fuat'in da ne kadar harika dostlari oldugunu ve aslinda ne kadar sansli oldugumuzu bir kez daha gordum. Hem gemiyi kurtarmak hem bu surecte benim sikintilarimi paylasmak konusunda Nurturia'daki tum arkadaslarim da cok cabaladilar.

Simdi erteleyip durdugum bu yaziyi yazma sebebime geldik, Nurturia kadinlari simdi bir baska kisi icin, bir annenin cani icin cabaliyorlar. Sanirim hepiniz duymussunuzdur, duymadiysaniz bilin, duyduysaniz bir kez daha hatirlayip elinizden geleni yapin lutfen. Losemi olan ve oglundan ayrilmaktan cok korkan bir anne var destegimizi bekleyen. Elbette iyilesecek ama bizim de yardimimizla... Detaylar su sitede: http://gamzeakbas.blogspot.com/


not: bu yaziyi istanbul'dayken yazdim ama yayinlayamadim. artik dubai'deyiz, bunu yayinlayayim bir de daha guncel birseyler yazayim...

2 yorum:

pr dedi ki...

uzun zamandır bloglara bakamıyorum ama bikaçgün önce aklıma geldi banu'nun kardeşi noldu hala somalideler mi acaba diye..hemen somalide3açtürk sitesine baktım yeni yazı göremeyince hala orda olduklarını düşünüp hayalkırıklığına uğradım ama şimdi gördümki kurtulmuşlar çookk ama çok sevindim..Allah bidaha öyle günler yaşatmasın herşey yolundadır umarım..sevgiler..

Banu Özçelik dedi ki...

evet kurtuldular, hala bazen gecen sene bu zamanlari hatirlayyip nefes almakta zorlaniyorum ama bitti cok sukur. cok tesekkurler, ayrica somalide3acturk'e ilk gunlerin hengamesinde yazmayi unuttum, sonra da tamamen atlatmisim. hatirlatma icin tesekkurler, oraya da bir kapanis yapayim. :)) mutlu bir kapanis...