4 Kasım 2011 Cuma

'Cekilebilirsiniz memeler'

Ohoo, daha bir suru yazi vardi yazacagim ama yazamadim. Tadim da yok zaten. Ne yazayim. Ama Nurturia araciligiyla tanidigim 6 guzel anne beni de aralarina alip guzel bir blog kurdular. www.7anali7oglan.com. Ben pek yazamam dedim aslinda, hatta oyle dedigimi de sebepleriyle surada tekrar yazdim. Ama sonra, emzirmeyi nasil biraktigimi yazmam gerektigini (evet tabi ki gerekiyor :P) ve o sitenin bunun icin iyi bir adres oldugunu dusunup zorladim kendimi ve surada da onu yazdim.
Yeterince konustum sanki bu aralar, iyi seyler soyleyene kadar susabilsem ama susamam da. Bakalim...

2 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

burda meme yerine ne istersen koyabilirsin aslında. emzik mesela. o da eğer artık alışkanlık haline geldiyse bırakması bu kadar kolay olur bence.
çok sevindim bu işi halletmenize. tebrik eder. bir sonraki aşama için bol şans

Banu Özçelik dedi ki...

Ah sonraki asamalar hic bitmiyor, degil m? Cok sagol :)