13 Mayıs 2012 Pazar

Iste delilik belgesi

Annelik bir tur delilik, cok soylenir. Hadi canim, ne alakasi var diyenlere iste belgesi:

*Tarih: 17 Temmuz 2009 (Poyraz 11 gunluk)
*Belgeyi duzenleyen: 11 gunluk bir bebegin annesi
*Bu ve benzer belgelerin duzenlenme periyod ve suresi: Her gun, surekli ve 3.5 ay boyunca.
*Dokuman hakkinda detayli bilgi: Ilk satirda yazili olan '1'de uyandi' ile kast edilen gece 1. Ilk hafta kilo almadigi tespit edilen bir bebegi 24 saat zorla beslemeye calisan ve gecenin bilmem kacinda memede gecirilen dakikalari hesaplayan, sut sagan, onu kasikla vermeye calisip kasikla aldigi ml yi takip eden ve sonra bunlarin toplamini da her bir seans icin hesaplayip yanlarina not alan, cisini kakasini temizlemekle kalmayip surekli isaretleyen bir annenin notlari. Bu notlar 3.5. aya dogru, az emdi, cok emdi gibi daha genel ifadelere dogru evrilmekle beraber 'etkili emdi' gibi cesitli tanimlamalara da rastlaniyor.
Bu annenin ruh sagligindan ayrica da anneler gununu kutlayan bir kisi olmadigi halde firsattan istifade araya annelikle ilgili bir yazi kaktiriyor oldugundan suphelenilmektedir.




4 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

zorla 7 dk kadar sol meme :)
memeyi emmeye başlatmak ayrı çile, bıraktırmak başka.
anneler gunu yazısı olmuş basbaya işte ayrıca

Banu Özçelik dedi ki...

hakkaten oyle. neyse ki arayi uzun tuttum da basindaki ve sonundaki maliyetleri amorti ettik :)
olmus degil mi anneler gunu yazisi, caktirma :))

Fıstıkçık dedi ki...

Aynısından bir Excel tablosu oluşturmuştum ben :) Uyuma ve uyanma saatleri de vardı, bazen 5 dakika uyuduğunu not ediyordum, sobra gün içinde toplam ne kadar uyuduğunu hesaplıyordum ! Deli işi hakikaten.

Ani dedi ki...

Ne deliler varmış ya!!! Ben uykusunu böyle deftere yazıyordum, dakika dakika, altıncı ayın sonunda da excel'e geçirdim en çok uyuması için optimal iki uyku arası zamanı bulmaya çalıştım grafiklere bakarak. Ne yazık ki böyle bir zaman yoktu. O zaman da uyku eğitimi verdim 😂